23/10/2012

Freestyler...

I aften skal jeg mødes med den skønneste kreaklub hjemme ved Tanja. Vi skal have styr på det praktiske i forhold til søndagens blogtræf, og vi er meget tilfredse med og glade for hver og en af de 38 (!) deltagere, som vil være med til, at gøre dagen til en succes.

En sen aften på Pinterest så jeg, at Marie havde pinnet et billede af et hæklet etui til hæklenåle. Desværre var der ingen DIY bag linket, men så er det jo heldigt, at man har sin kreaklub (og Facebook) i baghånden! SÅ med deres råd og vejledning, gik jeg igang med at freestyle ( som jeg har drømt og joket om lige siden jeg skrev dette indlæg!), og det endte ud i et ganske ok resultat...



Den fik en lille træknap på til lukning, og ligger nu klar til at komme med i kreaklub i aften...

God tirsdag til alle der kigger forbi!

- og psst Marie har en lækker Give Away på sin blog med hjemmestrikkede skønheder, så kig forbi lige her:-) 

Fie

24 kommentarer:

  1. Ej, den er da vildt godt freestylet :) Super flot :)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød Fie, tak for det :-) og så vil jeg lige sige, at du kan altså meget mere med det hækling end du tror ;-) Glæder mig til vi ses i aften! - det er virkelig tiltrængt med lidt krea, snak og hygge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie:-) Ja, jeg trænger VIRKELIG også til kreahygge!!

      Slet
  3. Den er bare blevet SÅ fin! og super sejt af dig at kaste dig ud i freestyle, jeg er sikker på du gør det igen :) Glæder mig til masser af DIY!
    Ses i aften!

    SvarSlet
  4. Den er sørme fin:-)
    Jeg glæder mig til søndag. Synes det er SÅ hyggeligt med blogtræf:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg glæder mig også rigtig meget, og håber at det bliver en hyggelig søndag med masser af snak og krea...

      Slet
  5. Wauw du er for god! Sådan en vil jeg også lave - har du mon en DIY i baghånden nu?
    Måske det er det jeg skal lave på søndag??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan sagtens forklare dig hvordan du laver den!- så tag du noget garn og nål med søndag... Men husk at have mål med på den længste hæklenål du har. For der skal jo være plads til den i etuiet:-)

      Slet
  6. Hvor er den bare fin!

    ER helt vild med din lækre blog,som jeg lige har opdaget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvor er du heldig med krea klubben, hvordan har du fået stablet sådan én på benene? Veninder eller har du fundet deltagerne andet steds?

      Slet
    2. Jeg er virkelig også DYBT taknemmelig for at være kommet med i en kreaklub- det giver mig rigtig meget:-)
      Jeg så et opslag på Annas/Fantelastikas blog, hvor hun søgte medlemmer. Jeg bragte efterspørgslen videre på min blog, og VUPTI- så var der samlet en dejlig gruppe krea-kvinder:-)
      Måske du skulle lave et opslag på din blog?- jeg tror, at der er flere der gerne vil. Men det er vigtigt, at man ikke er for spredt geografisk (min erfaring)...

      Slet
    3. - og velkommen til forresten:-)

      Slet
  7. Den er flot, jeg ville så gerne lære at hækle og strikke hvor har du mon fundet den gruppe henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Som jeg har skrevet ovenfor, så jeg at Anna søgte på sin blog- og slog til :-)

      Slet
  8. Den er fed.
    Og skøn blog du har...er just snublet over den.

    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  9. Hvor er den fed �� en rigtig god ide' , må altså ha' nogle tricks af dig ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du kan hækle, er den jo altså virkelig ikke svær at hækle:-) og jeg deler gerne ud af mine (nybegynder-) tricks...

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...